Η πόλη που κατάργησε τις διαφημίσεις
Στη βραζιλιάνικη πόλη Sao Paolo ανήκει η τιμής της παγκόσμιας πρωτιάς στην κατάργηση όλων των μορφών outdoor διαφήμισης. Αφίσες, διαφημιστικά πανό, πλακάτ, ακόμη και οι διαφημίσεις πάνω σε ταξί ή λεωφορεία καταργήθηκαν, ενώ οι πινακίδες των καταστημάτων υπόκεινται πλέον σε πολύ αυστηρούς περιορισμούς.
Το μέτρο άρχισε να ισχύει από την 1/4/2007 και σύντομα τα 11 εκατομμύρια των κατοίκων της πόλης ανακάλυψαν πως οι αρχές δεν τους έκαναν ένα πρωταπριλιάτικο αστείο.
Η όψη της πόλης έχει ήδη μεταμορφωθεί, καθώς η κατάργηση των διαφημιστικών χώρων έχει αρχίσει να αποκαλύπτει τη μορφή κτιρίων που είχαν χρόνια να δουν το φως του ήλιου. Επίσης, η εφαρμογή του μέτρου διέψευσε όσους μιλούσαν για απώλεια 20.000 θέσεων εργασίας στο διαφημιστικό τομέα. Απλώς, υποχρέωσε τις διαφημιστικές εταιρείες να εργαστούν πιο δημιουργικά.
Πάντως η απαγόρευση δεν είναι οριστική. Πρόκειται για ένα μέτρο ελέγχου της οπτικής ρύπανσης και τώρα που όλες οι μορφές εξωτερικής διαφήμισης έχουν καταργηθεί οι δημοτικές αρχές θα μελετήσουν χωρίς άγχος με ποιο τρόπο μπορούν να τις επιτρέψουν και πάλι, αλλά σε ήπια και μη ενοχλητική μορφή.
Πηγή: http://www.businessweek.com/innovate/content/jun2007/id20070618_505580.htm?chan=top+news_top+news+index_innovation+%2Bamp%3B+design
Στη βραζιλιάνικη πόλη Sao Paolo ανήκει η τιμής της παγκόσμιας πρωτιάς στην κατάργηση όλων των μορφών outdoor διαφήμισης. Αφίσες, διαφημιστικά πανό, πλακάτ, ακόμη και οι διαφημίσεις πάνω σε ταξί ή λεωφορεία καταργήθηκαν, ενώ οι πινακίδες των καταστημάτων υπόκεινται πλέον σε πολύ αυστηρούς περιορισμούς.
Το μέτρο άρχισε να ισχύει από την 1/4/2007 και σύντομα τα 11 εκατομμύρια των κατοίκων της πόλης ανακάλυψαν πως οι αρχές δεν τους έκαναν ένα πρωταπριλιάτικο αστείο.
Η όψη της πόλης έχει ήδη μεταμορφωθεί, καθώς η κατάργηση των διαφημιστικών χώρων έχει αρχίσει να αποκαλύπτει τη μορφή κτιρίων που είχαν χρόνια να δουν το φως του ήλιου. Επίσης, η εφαρμογή του μέτρου διέψευσε όσους μιλούσαν για απώλεια 20.000 θέσεων εργασίας στο διαφημιστικό τομέα. Απλώς, υποχρέωσε τις διαφημιστικές εταιρείες να εργαστούν πιο δημιουργικά.
Πάντως η απαγόρευση δεν είναι οριστική. Πρόκειται για ένα μέτρο ελέγχου της οπτικής ρύπανσης και τώρα που όλες οι μορφές εξωτερικής διαφήμισης έχουν καταργηθεί οι δημοτικές αρχές θα μελετήσουν χωρίς άγχος με ποιο τρόπο μπορούν να τις επιτρέψουν και πάλι, αλλά σε ήπια και μη ενοχλητική μορφή.
Πηγή: http://www.businessweek.com/innovate/content/jun2007/id20070618_505580.htm?chan=top+news_top+news+index_innovation+%2Bamp%3B+design
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου